Termeni si conditii
A. Precizari Cadru
Următorii termeni și condiții se referă la navigarea sau înregistrarea pe site-urile udevit.ro, udevit.com și participarea la cursurile și activitățile UDEVIT. Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele pentru a obține toate informațiile legate de condițiile de înscriere și participare la cursurile UDEVIT. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să utilizați formularul de contact de la adresa: https://udevit.ro/contact/
A. 1. Vă vom informa cu privire la orice modificări aduse Termenilor de utilizare prin postare pe site. Modificările efectuate în acest mod sunt considerate a fi acceptate de către utilizator dacă utilizatorul continuă să folosească serviciul după ce serviciul este afișat în secțiunea „Termeni și condiții” de pe site.
A. 2. Utilizarea de către dumneavoastră a produselor, aplicațiilor, serviciilor, aplicațiilor software și a site-ului web udevit.ro, udevit.com este guvernată de termenii prezentului document, excluzând alte servicii și termeni acceptați prin semnarea documentelor suplimentare.
A. 3. Cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în scris cu UDEVIT, contractul dumneavoastră cu UDEVIT va include întotdeauna cel puțin termenii și condițiile stabilite în acest document. Acestea sunt denumite în continuare „Termeni și condiții”.
B. Termeni Generali
UDEVIT: este denumirea comercială a TECH UDEVIT S.R.L., societate cu răspundere limitată înregistrată în România cu sediul social în București Sector 1, Bvd. Ion Mihalache, nr 160, bl 3, sc B, et 4, ap 49, camera nr. 1. Inregistrata la Registrul Comertului, nr. J40/21114/2021 , identificat prin codul unic de înregistrare 45299396. Site-uri: domeniul udevit.ro, udevit.com și subdomeniile acestuia. Acest site web și subdomeniile sale sunt deținute și operate de TECH UDEVIT S.R.L.
Servicii: Utilizarea de către dvs. a produselor, serviciilor, aplicațiilor software și a site-urilor web udevit.ro, udevit.com (denumite în mod colectiv în prezentul document „Serviciile”, excluzând orice alte servicii care vă sunt furnizate printr-un contract scris separat) este guvernată de Termenii acestui document.
Cursuri Autorizate: Programe de formare profesionala autorizate de Comisia de Autorizare Bucuresti, conform O.G. Nr. 129/2000, republicată și actualizată, privind formarea profesională a adulților și Decizia 3. Nr.522 din 8 mai 2003 a aprobat caietul de sarcini de metodă de aplicare a reglementărilor O.G. Nu face. 129/2000 Republicată și actualizată, privind pregătirea profesională a adulților, finalizată prin obținerea unui certificat de absolvire/calificare recunoscut de Ministerul Muncii și Securității Sociale.
Training-uri: Programe speciale de dezvoltare a abilităților și cunoștințelor individuale necesare pentru a îndeplini mai eficient anumite sarcini sau procese de evoluție personală, culminând cu o Diplomă de Promovare de la furnizorul de curs sau partenerul acestuia.
Exemple de instruire: cursuri online, evenimente culturale și educaționale, conferințe, seminarii, seminarii și alte evenimente științifice.
Cursurile Autorizate si Trainingurile vor fi denumite in continuare Cursuri autorizate/Programe de formare profesionala si Traininguri.
Furnizor Curs: Furnizorii de servicii, denumiți în continuare Furnizori de formare profesională, sunt responsabili pentru asigurarea organizării și furnizării cursurilor sau formării autorizate.
Cursant: beneficiar al programelor de formare profesionala sau Training (persoana fizica sau juridica)
Certificatele de Calificare: se obtin prin finalizarea programelor de formare profesionala de calificare sau recalificare.
Career Path: Reprezinta o colectie prestabilita de cursuri/module considerate ca fiind necesare de UdevIT pentru o anumita cariera. De exemplu cursurile necesare unui cursant pentru cariera de DevOps.
Cursuri/module: Program de formare profesionala sustinute de Tech Udevit SRL
Certificatele de Absolvire: se obtin la finalizarea unui career path complet (o colectie de module si cursuri) sau prin sustinerea testelor aferente fiecarui curs/modul dintr-un career path.
Certificatele de promovare: se obtin pe baza sustinerii si promovarii examenului aferent fiecarui curs/modul. Conditiile examenului sunt specifice fiecarui curs/modul si vor fi mentionate in contractual incheiat intre parti.
Modelele certificatelor de calificare si de absolvire, Și un supliment descriptiv la certificat este furnizat în atașament. Articolele 4, 5 și 6 se aplică precizării metodologice a prevederilor Regulamentului Guvernului nr. 4. Reeditarea nr. 129/2000 privind Formarea Profesională a Adultilor, aprobată prin Hotărâre de Guvern. 522/2003, si modificarile si completarile ulterioare.
Detalii despre Recunoasterea Internationala a Certificatelor de Calificare / Absolvire, gasiti aici.
Termen de eliberare Certificate Calificare / Absolvire: Tipizatele sunt eliberate catre furnizorul de formare profesionala, pe baza unui proces verbal, de catre Comisia Judeteana de Autorizare a Furnizorilor de Formare. Pana la eliberarea fizica a certificatelor tipizate, furnizorul de formare profesionala poate elibera adeverinte de absolvire conform cursului autorizat absolvit. Termenul de eliberare a certificatului de absolvire/calificare este de 14 zile din momentul în care furnizorul de formare profesională intră în posesia standardului transmis de Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, conform OG 129/2000 REPUBLICAT și Hotărâre. Nu. 522 din 8 mai 2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 129/2000 republicata si actualizata, privind formarea profesionala a adultilor.
Furnizorul de formare profesională nu poartă nicio responsabilitate în raport cu termenul în care intră în posesia standardului transmis de Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice și Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice, necesar emiterii. certificatul de absolvire/calificare.
Certificatul de absolvire/calificare se eliberează personal Beneficiarului pe baza unui act de identitate valabil, conform O.U.G. Nu. 97/2005 sau reprezentantul acestuia în baza unei procuri autentice, prin ridicarea de la punctul de lucru al Furnizorului de Formare Profesională, din localitatea în care s-a finalizat programul de formare profesională.Diploma de participare: document care atesta participarea la un Curs Autorizat sau Training si finalizarea acestuia, fara insa a avea o recunoastere sau acreditare oficiala din partea autoritatilor competente.
Termen de eliberare Certificate Promovare: Certificatul de promovare va fi eliberat de catre SC TECH UDEVIT SRL, in termen de 30 zile lucratoare de la data promovarii cursului.
Cod COR: cod atribuit ocupatiilor din Romania pentru care exista un standard ocupational sau de pregatire profesionala, conform Clasificarii Ocupatiilor din Romania.
Cod NC: cod nomenclator atribuit calificarilor din Registrul National al Calificarilor profesionale, conform CNC (Cadrul National al Calificarilor)
Registrul national al calificarilor profesionale din Romania (denumit in continuare RNCP): este o bază de date națională care include descrierea calificărilor profesionale din România recunoscute la nivel național care pot fi dobândite atât prin sistemul formal de educație și formare, cât și prin recunoașterea rezultatelor învățării dobândite în contexte non-formale și informale, din perspectiva viața de învățare pe tot parcursul vieții.
RNCP cuprinde calificările corespunzătoare nivelurilor de calificare 1, 2, 3, 4 și 5, conform Cadrului Național al Calificărilor, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 918/2013 pentru aprobarea Cadrului național al calificărilor, cu modificările și completările ulterioare, denumite în continuare calificări profesionale, specifice învățământului și formării profesionale
Standard Ocupational/Standard de pregatire profesionala: este documentul care precizează competențele profesionale și nivelul calitativ asociat rezultatelor activităților specifice necesare practicării unei ocupații, respectiv specifice unei calificări.
Programele de formare profesională asigură dobândirea competențelor profesionale în conformitate cu standardele ocupaționale, respectiv standardele de formare profesională, recunoscute la nivel național.
Competentele profesionale din Standard Ocupational/Standard Pregatire Profesionala: competențele profesionale dobândite în urma absolvirii unui Curs Autorizat, precizate și în documentul denumit „Supliment descriptiv la Certificat” eliberat ca anexă la Certificatele de Calificare/Absolvență.
Competența profesională reprezintă capacitatea de a desfășura activitățile cerute la locul de muncă la nivelul de calitate specificat în standardul de formare ocupațională/profesională.
Competențele profesionale se dobândesc pe cale formală, non-formală sau informală care, în sensul prevederilor Ordonanței Guvernului 129/2000 republicată, sunt definite după cum urmează:
a) traseul formal înseamnă finalizarea unui program de formare profesională organizat de un furnizor de formare profesională;
b) prin modalitatea neinformală se înțelege practicarea unor activități specifice direct la locul de muncă sau autoformarea;
c) calea informală înseamnă căile neinstituționalizate, nestructurate și neintenționate de formare profesională – contact nesistematic cu diferite surse ale domeniului socio-educativ, familiei, societății sau mediului profesional.
Durata Cursului: interval de timp in care desfasoara un Program de Formare Profesionala sau Training.
Durata Contractului: Contractul intra in vigoare la data completarii formularului de inscriere si achitarea avansului, producand efecte pana la indeplinirea integrala a tuturor obligatiilor contractuale.
Program Flexibil: Posibilitatea de a alege din mai multe tipuri de program de curs propuse. Odata finalizata inscrierea pentru un anumit tip de program, acesta nu se mai poate schimba.
Program de Curs: Plan de activitate in care sunt stabilite (in ordinea desfasurarii lor) etapele propuse pentru o perioada data, numarul sedintelor de curs (saptamanale, lunare, anuale), dar si intervalul orar, zilele de desfasurare sau locatia.
Data Estimata: Este data estimativa de incepere a unui Curs Autorizat, Training sau Modul. Data exacta de incepere a cursului este stabilita si comunicata in mod final catre Cursant in momentul in care este atins numarul minim de participanti, stabilit de catre Furnizor, pentru a putea fi posibila demararea cursului.
Data de Incepere: Este data oficială de începere a unui Curs sau Training Autorizat. Data începerii va fi comunicată cursantilor, într-o anumită grupă, prin e-mail sau telefonic, în cel mai scurt timp posibil, cu cel puțin o săptămână înainte de începerea cursului sau instruirii autorizate.
La începutul programului de formare profesională, Studentul semnează Contractul de Formare Profesională, Condițiile Specifice de Desfășurare a Programului de Formare Profesională, Desfasuratorul Programului de Formare Profesională și Procesul-Verbal pentru Protecția Muncii. După deținerea acestora, au fost citite și prezentate în prealabil de către un reprezentant UDEVIT. Documentele se considera si semnate/acceptate prin confirmare de la distanta. In acest caz, furnizorul va trimite documentele mentionate mai sus, la adresa de email indicata de Beneficiar in Formularul de Inregistrare, Beneficiarul va confirma faptul ca este de acord cu conditiile contractuale.
Data pana la care se fac inscrieri: Reprezinta data pana la care se fac inscrieri pentru urmatoarea grupa care trebuie sa inceapa cel mai repede. Daca numarul minim de participanti in grupa nu a fost atins, aceasta data poate fi reprogramata. Pentru a afla informatii relevante despre o anumita grupa, dintr-un anumit oras, cu un anumit tip de program de curs, va rugam sa ne contactati.
Numar minim de participanti: reprezinta numarul minim de participanti, necesar, pentru a putea demara Cursul sau Trainingul si pentru a stabili Data de Incepere a acestuia. Numarul minim de participanti este egal cu 70% din numarul de locuri alocate.
Locurile alocate reprezinta numarul maxim de participanti ce formeaza o singura grupa. Daca numarul de potentiali participanti este mai mare, se pot forma grupe suplimentare.
Locurile disponibile reprezinta locurile libere ce pot fi ocupate pentru a putea fi completata grupa.
Actele necesare pentru inscriere sunt mentionate pe pagina fiecarui Curs Autorizat, Modul sau Training la sectiunea “Cerinte”.
Conditii Minime de Acces: se refera la criterii minime ce trebuie indeplinite pentru a putea participa la curs. Criteriile minime se refera la nivelul de studii absolvite sau chiar varsta viitorilor cursanti.
ORASUL de desfasurare a cursului autorizat sau trainingului: Orasul de desfasurare a cursului autorizat sau trainingului este mentionat pe pagina fiecarui curs autorizat /training in parte.
LOCATIA de desfasurare a cursului autorizat sau trainingului: programul de formare profesionala sau trainingul se va desfasura la sediile UDEVIT din orasul unde alegeti sa urmati programul de formare profesionala sau trainingul. In functie de specificul domeniului, se pot organiza si vizite la diversi agenti comerciali parteneri din orasul in care ati ales sa urmati programul de formare profesionala sau trainingul. Aceste vizite sunt mentionate in programul de curs.
Prezenta obligatorie: Se accepta un numar maxim de 25% absente motivate si 10% absente nemotivate. In cazul in care numarul maxim de absente este atins, cursantul isi pierde dreptul de a mai participa la programul de formare profesionala/training. In acest caz sumele achitate nu vor fi restituite.
Training ONLINE: Trainingurile UDEVIT ce se pot desfasura si ONLINE.
In cazul trainingurilor Online, pentru participarea la curs aveti nevoie de:
– Laptop / PC, conectat la internet
– Webcam si Microfon functional
– Aplicatia Zoom instalata ( https://zoom.us/ )
– Cont de utilizator Zoom (100% gratuit)
C. Inscrieri si Modalitatea de Inscriere Online
C. 1. Cursantul va putea alege cursul la care sa participe, utilizand interfata site-ului udevit.ro, udevit.com
C. 2. Cursantul poate accesa orice curs autorizat/training, din oferta disponibila, in limita locurilor disponibile si a criteriilor de eligibilitate stabilite pentru fiecare program in parte.
C. 3. Cursantul trebuie sa solicite informatii complete despre curs, solosind formular de contact. Daca a completat o adresa de email valida, cursantul va primi (pe adresa de email introdusa) informatii complete despre tipuri de program disponibile, trainer, modalitati de plata, data de incepere, dar si link-ul de achizitie ONLINE la cursul autorizat/training-ul.
C. 4. Apasand pe butonul “Adauga in cos” afferent cursului/modului/trainingului, cursantul adauga la lista de cumparaturi. Ulterior din cosul de cumparaturi cursantul poate apasa butonul “Continua cu finalizarea comenzii”. Inscrierea oficiala in cadrul cursurilor adaugate in cos, are loc in momentul in care utilizatorul udevit.ro/udevit.com apasa butonul “Plaseaza comanda” si realizeaza plata conform metodei de plata alese.
C. 5. Pentru efectuarea unei inscrieri valide, cursantul va trebui sa furnizeze anumite date personale pe care trebuie sa le completeze in campurile Formularului afferent finalizarii comenzii
C. 6. Rezervarea si garantarea locului in cadrul unei grupe, se realizeaza in momentul achitarii cursului autorizat/training-ului si depunerea actelor necesare pentru inscriere. Doar in acel moment inscrierea se considera finalizata.
C. 7. Actele necesare pentru inscriere sunt mentionate pe pagina fiecarui curs autorizat/training in parte. Actele necesare pentru inscriere se pot trimite in format digital pe e-mail la adresa office@udevit.ro.
C. 8. UDEVIT are dreptul de a modifica fara vreo notificare prealabila datele de desfasurare a programelor de formare profesionala sau traininguri, trainerul precum si locatia de desfasurare, in cazul in care acest lucru este impus de motive obiective.
D. Conditii de Participare si Dreptul de Retragere
D. 1. In cazul in care din motive obiective, cursul autorizat/trainingul nu se poate desfasura sau inceperea acestuia intarzie cu mai mult de 180 de zile fata de Data Estimata afisata pe pagina cursului, Cursantul are dreptul sa solicite returnarea sumei achitate, respectand procedura de restituire. In cazul in care data exacta de incepere a cursului autorizat/trainingului a fost stabilita si comunicata catre cursant, acesta nu mai beneficiaza de dreptul de retragere, chiar daca au fost depasite cele 180 de zile fata de perioada de incepere.
D. 2. Persoanele fizice beneficiaza de un drept de retragere pe care il pot exercita in termen de 14 zile calendaristice de la data inscrierii, doar in situatia in care nu a fost anuntata Data de Incepere a cursului autorizat/trainingului. In cazul in care Data de Incepere a cursului autorizat/trainingului a fost stabilita si comunicata catre cursant, nicio suma de bani achitata nu va putea fi restituita. In situatia in care se va exercita dreptul de retragere in primele 14 zile calendaristice de la inscriere, respectand conditiile mai sus mentionate, Furnizorul Cursului va restitui toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Cursantului in termen de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere, prin aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala la momentul inscrierii.
D. 3. In cazul in care Cursantul (persoana fizica) a achitat cursul integral si doreste sa se retraga inainte de inceperea programului de formare profesionala/training, insa dupa expirarea termenului de 14 zile calendaristice de la data inscrierii, Furnizorul Cursului va restitui jumatate din valoarea cursului autorizat/trainingului achitat, doar in situatia in care nu a fost anuntata data exacta de incepere a cursului autorizat/trainingului. In cazul in care data exacta de incepere a cursului autorizat/trainingului a fost stabilita si comunicata catre cursant, nicio suma de bani achitata nu va putea fi restituita. Restituirea sumei se va realiza in termen de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere, prin aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala la momentul inscrierii.
D. 4. In cazul in care Cursantul (persoana fizica) a achitat avansul (prima rata) si doreste sa se retraga inainte de inceperea programului de formare profesionala/trainingului, insa dupa expirarea termenului de 14 zile calendaristice de la data inscrierii, nicio suma de bani achitata nu va putea fi restituita.
D. 5. Persoanele Juridice nu beneficiaza de dreptul de retragere.
D. 6. In situatia neprezentarii la curs/training sau a intreruperii frecventarii acestuia din motive imputabile Cursantului, suma achitata nu se restituie, indiferent de modalitatea de plata (in rate sau integral).
D. 7. Pentru modalitatile de plata prin Card Avantaj sau StarBT, cu pana la 9 rate fixe lunare, fara dobanda si fara comision, nu se permite restituirea sumei achitate in cazul intreruperii cursului autorizat/trainingului, din motive imputabile Cursantului.
D. 8. Exercitarea dreptului de retragere, respectand conditiile mai sus mentionate, se poate face prin folosirea formularului de retragere pus la dispozitie de catre Furnizorul Cursului. Vezi aici.
D. 9. Plata cu pana la 9 rate fixe lunare prin Card Avantaj sau StarBT este considerata plata in rate.
D. 10. Cursantul declara ca este inscris in grupa pentru care a completat programul de curs prin achizitionarea cursului si completarea formularului. Furnizorul Cursului informeaza Cursantul ca transferul la o alta grupa, cu un alt program fata de cel pentru care s-a inscris nu este posibil.
D. 11. Furnizorul Cursului isi rezerva dreptul de a verifica in orice moment modalitatea in care sunt efectuate solicitarile de inscriere si dreptul de a nu da curs solicitarilor, de a anula inscrierea, sau de a exclude definitiv din randul cursantilor persoanelor care, prin comportamentul fraudulos, ilicit, abuziv, violent (verbal sau fizic) sau de alta natura, afecteaza bunul mers al activitatii societatii sau derularea in conditii optime a cursurilor organizate de aceasta.
E. Durata Contractului
E. 1. Contractul intra in vigoare la data inscrierii si achitarea cursului (avans, integram, in rate), producand efecte pana la indeplinirea integrala a tuturor obligatiilor contractuale.
F. Pretul si Modalitati de Plata
F. 1. Costul Cursului: Pretul total al serviciilor prestate de catre Furnizor de formare profesionala.
• Toate preturile afisate pe site sunt in RON.
• Valoarea TVA este 0 (zero).
• Pretul exprimat este per Cursant.
• Costul Cursului, precum si modalitatile de plata pot fi modificate ulterior, cu acordul partilor, prin acte aditionale.
F. 2. Modalitati de Plata:
• Plata integrala. Se poate realiza prin transfer bancar sau Online.
• Plata in pana la 5 rate. Prima rata va garanteaza inscrierea la curs, restul ratelor putand fi achitate pe parcurs, conform termenelor scadente; platile se pot realiza prin transfer bancar sau Online.
• Plata in 9 rate, fara dobanda si comision 0. Aceasta optiune este valabila pentru plata folosind diverse carduri de credit: CardAvantaj, StarBT sau Raiffeisen.
*Finalizand INSCRIEREA ONLINE puteti sa platiti si prin cardurile de credit puse la dispozitie de: Garanti Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen, Alpha Bank, ING, BCR, BRD
Reducerile suplimentare, pot fi afectate in cazul existentei unor campanii sau promotii active pe udevit.ro, udevit.com
F. 3. Plata se poate realiza:
• Online cu Card, prin procesatorul de plati Netopia sau Stripe.
• Prin Depunere numerar la banca. Veti primi pe adresa de email introdusa in formular o factura proforma cu suma de plata. Aceasta trebuie achitata in cel mai scurt timp pentru rezervarea locului in grupa. Va rugam sa ne trimiteti dovada de plata pe email.
• Plata prin transfer bancar. Veti primi pe adresa de email introdusa in formular o factura proforma cu suma de plata. Aceasta trebuie achitata in cel mai scurt timp pentru rezervarea locului in grupa. Va rugam sa ne trimiteti dovada de plata pe email.
G. Protectia Datelor Personale si Politica de Confidentialitate:
Va rugam sa cititi NOTIFICAREA PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL pentru a afla de ce si cand va colectam datele cu caracter personal, cum le folosim, conditiile in care le putem divulga altora, cum le stocam in conditii de siguranta si care sunt drepturile dumneavoastra in legatura cu o asemenea prelucrare conform legii. Documentul complet aici.
H. Proprietatea intelectuala
H. 1. Continutul acestui site, sub toate aspectele, este proprietatea UDEVIT sau a partenerilor sai, iar informatiile respective pot fi sub incidenta legilor interne sau internationale de protectie a proprietatii intelectuale.
H. 2. Toate drepturile referitoare la proprietatea intelectuala sunt rezervate. Protectia se exercita asupra textelor, creatiei artistice, imaginilor si fotografiilor, precum si asupra altor elemente protejate de drepturi de autor.
H. 3. Nu aveti voie (si nici nu puteti sa permiteti nimanui altcuiva) sa copiati, sa modificati, sa creati derivatii, sa efectuati activitati de reverse engineering, sa decompilati sau sa incercati in orice alt mod sa extrageti codul sursa al site-ului UDEVIT sau al subdomeniilor.
I. Utilizarea site-ului udevit.ro, udevit.com
I. 1. Orice vizitator/utilizator al acestui site poate vizita, copia, tipari ori distribui informatii si documente publicate de UDEVIT prin intermediul acestui site, cu conditia sa fie pentru uz personal; sa nu faca obiectul unei activitati comerciale, sa fie pentru scopuri informative, sa mentioneze obligatoriu sursa UDEVIT (udevit.ro, udevit.com), indiferent de modul de utilizare.
I. 2. Vizitatorul/Utilizatorul intelege si este de acord sa foloseasca site-ul https://udevit.ro, udevit.com numai in scopuri legale. Vizitatorul/Utilizatorul se obliga sa foloseasca acest site fara a modifica, copia, distribui, transmite, publica, acorda licente, crea produse derivate, transfera sau vinde orice fel de informatie, produse sau servicii obtinute de pe sau prin intermediul acestui site. Vizitatorul/Utilizatorul se obliga, de asemenea, sa nu foloseasca si sa nu permita vreunui tert sa foloseasca acest site pentru a primi sau transmite materiale care contravin oricarei legi sau dispozitii legale in vigoare, de natura obscena, amenintatoare, agresiva, defaimatoare.
I. 3. Sunteti de acord sa nu accesati (sau sa nu incercati sa accesati) nici unul dintre Servicii prin alte mijloace decat interfata oferita de UDEVIT, cu exceptia cazului in care vi s-a permis in mod specific sa faceti acest lucru in cadrul unui contract separat cu UDEVIT.
I. 4. Sunteti de acord sa nu intreprindeti nici o activitate care interfereaza cu Serviciile sau le afecteaza (sau serverele si retelele care sunt conectate la aceste Servicii).
I. 5. Cu exceptia cazului in care vi se permite expres acest lucru in cadrul unui contract separat cu UDEVIT, sunteti de acord sa nu reproduceti, sa nu duplicati, sa nu copiati, sa nu vindeti, sa nu comercializati sau sa nu revindeti serviciile oferite in nici un scop.
I. 6. Sunteti de acord ca sunteti singurul responsabil (iar UDEVIT nu are nici o responsabilitate fata de dvs. sau fata de terti) pentru orice incalcare a obligatiilor dvs. prevazute in Termeni si Conditii si pentru orice consecinte (inclusiv orice pierderi sau prejudicii pe care le poate suferi UDEVIT) care pot aparea in urma unei asemenea incalcari.
I. 7. UDEVIT incearca sa mentina informatiile de pe acest site cat mai corecte, complete si actuale. Totusi, UDEVIT nu isi asuma in nici un fel raspunderea pentru eventualele inadecvente legate de descrierea serviciilor, documentelor si alte caracteristici de orice natura ale produselor si serviciilor de pe site-ul udevit.ro, udevit.com si nu garanteaza ca informatiile sunt corecte, complete, actuale, de incredere ori fara erori.
I. 8. UDEVIT nu isi asuma raspunderea pentru nici un fel de pierdere (materiala, financiara, de date sau informatii) care poate sa apara direct sau indirect din cauza informatiilor incluse pe site-ul udevit.ro, udevit.com sau a nefunctionarii sau functionarii necorespunzatoare a acestui site. Plata tuturor cheltuielilor aditionale legate de folosirea siteului https://udevit.ro, udevit.com (inclusiv servicii telefonice si/sau Internet) intra in sarcina Vizitatorului/Utilizatorului.
I. 9. Ati luat cunostinta de faptul ca toate informatiile (cum ar fi fisiere de date, text scris, aplicatii software, muzica, fisiere audio sau alte sunete, fotografii, filme sau alte imagini) la care aveti acces ca fiind parte din Servicii sau prin utilizarea Serviciilor sunt doar raspunderea persoanei de la care origineaza continutul respectiv.
I. 10. Sunteti de acord ca sunteti singura persoana responsabila (iar UDEVIT nu are nici o responsabilitate fata de dvs. sau fata de terti) pentru orice Continut pe care il creati, transmiteti sau postati atunci cand utilizati Serviciile si pentru consecintele actiunilor dvs. (inclusiv pentru orice pierdere sau prejudiciu pe care il poate suferi UDEVIT).
I. 11. Dvs. va pastrati drepturile de autor si orice alte drepturi pe care le detineti deja asupra Continutului pe care il trimiteti, postati sau expuneti in cadrul sau prin intermediul Serviciilor. Prin trimiterea, postarea sau expunerea unui continut, dvs. acordati UDEVIT o licenta perpetua, irevocabila, universala, fara redeventa si neexclusiva de a reproduce, de a adapta, de a modifica, de a translata, de a publica, de a transmite public, de a dezvalui public si de a distribui orice Continut pe care il transmiteti, postati sau expuneti in cadrul sau prin intermediul Serviciilor. Aceasta licenta are singurul scop de a permite UDEVIT sa expuna, sa distribuie si sa promoveze Servicii.
I. 12. Sunteti de acord ca aceasta licenta include dreptul UDEVIT de a pune acest Continut la dispozitia altor societati, organizatii sau persoane fizice carora UDEVIT le furnizeaza servicii, si de a utiliza acest Continut in legatura cu furnizarea acestor servicii.
I. 13. Ati luat cunostinta de faptul ca UDEVIT, in executarea operatiunilor tehnice necesare pentru furnizarea de Servicii catre utilizatori, poate (a) transmite sau distribui Continutul dvs. catre diverse retele publice si diverse mijloace media; si (b) opera modificarile necesare asupra Continutului dvs. astfel incat acesta sa se conformeze si sa se adapteze la cerintele tehnice ale retelelor, aparatelor, serviciilor sau mijloacelor de legatura. Acceptati faptul ca aceasta licenta ii va permite UDEVIT sa faca aceste operatiuni.
I. 14. Confirmati si garantati fata de UDEVIT ca detineti toate drepturile, puterile si autoritatea in vederea acordarii licentei sus mentionate.
J. Raspunderea partilor
J. 1. Niciuna dintre Parti nu va fi responsabila pentru neindeplinirea la timp sau indeplinirea inadecvata, partiala sau totala, a obligatiilor sale, daca o astfel de neindeplinire la timp sau indeplinire inadecvata a fost cauzata din motive de forta majora.
J. 2. In cazul in care Beneficiarul nu poate continua sau finaliza programul din motive de forta majora, acesta va suporta doar cheltuielile efectuate de Furnizor de formare profesionala in executarea contractului, dar nu mai putin de 10% din Costul Cursului.
J. 3. In cazul in care Beneficiarul nu continua sau nu finalizeaza programul de formare profesionala/training din motive imputabile acestuia, Beneficiarul nu are dreptul sa solicite restituirea sumelor achitate Furnizorului de formare profesionala. In aceasta situatie, Furnizorul de formare profesionala are dreptul sa solicite plata de catre Beneficiar a sumelor restante.
J. 4. Beneficiarul nu are dreptul sa solicite continuarea cursului autorizat/trainingului intr-o alta perioada decat cea stabilita, sau cu o alta grupa, decat cu acordul expres al Furnizorului de formare profesionala.
J. 5. Furnizorul de formare profesionala raspunde pentru serviciile prestate in conformitate cu prezentul document.
J. 6. In cazul in care Beneficiarul nu isi indeplineste obligatiile din Conditiile specifice de desfasurare a programului de Formare Profesionala/Training, Furnizorul de formare profesionala isi rezerva dreptul, dupa caz, de a sanctiona si a intrerupe participarea la curs a Beneficiarului, pastrand suma achitata pana in acel moment de catre acesta cu titlu de despagubiri, notificand Beneficiarul.
J. 7. In cazul in care Beneficiarul nu isi indeplineste obligatiile de plata in conditiile si la termenele stabilite, Furnizorul de formare profesionala isi rezerva dreptul de a intrerupe participarea Beneficiarului la cursul autorizat/training, pana la achitarea integrala a sumelor restante la plata.
K. Forta majora
K. 1. Forta majora exonereaza de raspundere partile, in cazul neexecutarii partiale sau totale a obligatiilor asumate prin prezentul document. Prin forta majora se intelege un eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si insurmontabil, aparut dupa incheierea contractului si care impiedica partile sa execute total sau partial obligatiile asumate.
K. 2. Pe perioada fortei majore invocate, toate termenele se suspenda.
K. 3. Doar daca aceste imprejurari si consecintele lor dureaza mai mult de 6 (sase) luni, fiecare partener poate renunta la executarea contractului pe mai departe.
L. Solutionarea litigiilor
L. 1. Partile vor depune toate diligentele pentru rezolvarea pe cale amiabila a neintelegerilor ce se pot ivi intre ele cu ocazia desfasurarii relatiilor contractuale.
L. 2. Daca rezolvarea pe cale amiabila nu este posibila, Partile se pot adresa instantei de judecata competente, potrivit legii.
M. Notificari
M. 1. Orice notificare va fi adresata in scris la datele de contact prevazute in art. A.
N. Reclamatii. Solutionarea reclamatiilor:
N. 1. Orice reclamatie sau solicitare de informatii va fi adresata de catre Beneficiar in scris la datele de contact ale Furnizorului de formare profesionala.
N. 2. Furnizorul de formare profesionala va analiza reclamatiile sau solicitarile supuse atentiei de catre Beneficiar, iar in cazul in care nemultumirile Beneficiarului se vor dovedi a fi reale, Furnizorul de formare profesionala va depune toate eforturile necesare in vederea identificarii unei solutii satisfacatoare.
N. 3. In cazul in care nemultumirile Beneficiarului se vor dovedi a fi reale, daca aceasta situatie nu este imputabila Beneficiarului, Furnizorul de formare profesionala va proceda la remedierea serviciului sau, in cazul in care acest lucru nu este posibil, la restituirea contravalorii serviciului prestat, in termen de maximum 15 zile din momentul cand Furnizorul de formare profesionala a constatat deficientele serviciului prestat.
N. 4. In situatia in care Furnizorul de formare profesionala va proceda la remedierea serviciului prestat, acesta va avea aceleasi obligatii pentru serviciul remediat ca si pentru serviciul prestat initial.
N. 5. Furnizorul de formare profesionala va raspunde reclamatiilor sau solicitarilor primite in legatura cu serviciul prestat, intr-un termen ce nu poate depasi 30 de zile calendaristice de la data inregistrarii acestora.
O. Dispozitii finale
O. 1. Dispozitiile prezentului document se completeaza cu prevederile legale aplicabile in materie si cele ale Codului Civil.
O. 2. Termenii si Conditiile reprezinta un acord juridic dintre dvs. si UDEVIT si guverneaza utilizarea de catre dvs. a Serviciilor (insa cu exceptia serviciilor pe care UDEVIT vi le ofera in cadrul unui contract scris separat), si inlocuieste complet orice aranjamente anterioare dintre dvs. si UDEVIT in privinta Serviciilor.
O. 3. Sunteti de acord ca, daca UDEVIT nu exercita sau nu pune in aplicare un drept legal sau o compensatie legala cuprins(a) in acesti Termeni (sau de care beneficiaza UDEVIT conform oricarei legislatii aplicabile), acest lucru sa nu fie considerat ca o renuntare formala la drepturile UDEVIT si ca drepturile sau compensatiile respective vor fi in continuare la dispozitia UDEVIT.
O. 4. Daca orice instanta, cu jurisdictie de a lua hotarari in acest caz, se pronunta in sensul ca una dintre prevederile acestor Termeni este nelegala, atunci prevederea respectiva va fi eliminata din cadrul Termenilor, fara a aduce atingere celorlalte prevederi ale Termenilor. Restul prevederilor din Termeni vor ramane in vigoare si vor produce efecte in continuare.
O. 5. Termenii si relatia dvs. cu UDEVIT prevazuta in acesti Termeni, vor fi guvernate de legislatia romana. Dvs. si UDEVIT sunteti de acord sa va supuneti jurisdictiei exclusive a instantelor judecatoresti din Romania pentru solutionarea oricarei dispute juridice care poate aparea din acesti Termeni. Cu toate acestea, sunteti de acord ca UDEVIT sa aiba dreptul de a solicita remedii bazate pe injonctiuni (sau o forma echivalenta a unui demers juridic urgent) in orice jurisdictie.
P. Acceptarea Termenilor
P. 1. Prin utilizarea efectiva a Serviciilor se considera ca ati citit, inteles si acceptat prezentii Termeni si Conditii. Totodata, confirmati si acceptati faptul ca UDEVIT va considera utilizarea de catre dvs. a Serviciilor ca o acceptare a Termenilor incepand cu momentul respectiv.
P. 2. Nu puteti utiliza Serviciile si nu puteti accepta Termenii daca nu aveti varsta legal aceptabila pentru incheierea unui contract cu UDEVIT, sau sunteti o persoana careia i s-a interzis primirea de Servicii conform legislatiei din Romania.
P. 3. UDEVIT poate modifica, revizui, imbunatati sau intrerupe furnizarea de informatii, produse sau servicii prezentate pe acest site sau oricare din documentele incluse pe acest site, fara a informa in prealabil in acest sens. UDEVIT isi rezerva dreptul de a modifica – adauga, sterge, completa, actualiza – in totalitate sau partial acesti Termeni si conditii fara un anunt prealabil. Aceste modificari intra in vigoare in momentul in care sunt publicate pe site-ul udevit.ro, udevit.com si se considera a fi acceptate de Vizitator/Utilizator prin folosirea in continuare a acestui site.
Alte intrebari? Contacteaza-ne la +40 23587575 sau office@udevit.ro